Jakiś ponad miesiąc temu zamówiłem w firmie Kelton wyciąg Heavy Python I (zamówienie 11751), po czym otrzymałem niekompletny sprzęt (brak HZ8 elementu stacji na nogi oraz elementu Butterfly HZ9). Wysłałem zapytanie mailowe na adres [email protected] i otrzymałem odpowiedź, że są opóźnienia oraz, że otrzymam brakujące elementy w ciągu dwóch tygodni na koszt firmy oczywiście (zamówienie 11895. Napisałem także, że w przesyłce, którą otrzymałem brakuje blach blokujących na górę i dół (na zdjęciu na stronie mają one kolor czerwony) zapobiegających wypadanie linki z kółka podczas szybkiego ruchu.
Od tego czasu mijają już prawie cztery tygodnie, a brakujących elementów nadal nie otrzymałem (braku stacji na nogi oraz butterfly'a uniemożliwiają wykonywanie ćwiczeń).
Ponadto wysłałem w ciągu ostatnich dwóch tygodni aż trzy wiadomości na adres [email protected] z prośbą o informacje odnośnie realizacji mojego zamówienia i zostałem zignorowany (nie wiem co tym myśleć, wydawało mi się, że o klienta powinno się dbać).
Czy ktoś w firmie Kelton mógłby się zająć powyższą sprawą?
Z góry dziękuję.