...
Witam serdecznie , chcialabym sie zapytac ile trzeba czekac na otrzymanie zamowionego planu?? zlozylam zamowienie 1,5 tyg temu a tydzien temu w poniedzialek z mojego konta przeslane zostaly pieniadze za wybrany 3 miesieczny abonament, mieszkam za granice, wyslalam odpowiednia a nawet wieksza kwote pieniazkow i tak jak nalezalo wpisalam w tytule swoj login i czekam juz dlugo:/czy moge uzyskac jakies informacje na ten temat?pozdrawiam i czekam na odpowiedz:)
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
Proszę pisać na kontakt@potreningu.pl
http://www.sfd.pl/TEST_spalacz_REDOX_EXTREME-t1165501-s45.html - redukcja 2018
http://www.sfd.pl/-t1090712-s450.html -> blog treningowy
...
Napisał(a)
Pisalam maila ale zero jakiekolwiek odpowiedzi:/nierozumiem co jest grane, wybralam opcje abonament 3 miesiace, wplacilam pieniadze , juz dawno poszly z mojego konta a moich planow ani widu ani slychu:/
...
Napisał(a)
ZE swojej strony mogę jedynie jeszcze podesłać ten temat do osób z administracji serwisu PT , co wlasnie zrobię w tej chwili
1
http://www.sfd.pl/TEST_spalacz_REDOX_EXTREME-t1165501-s45.html - redukcja 2018
http://www.sfd.pl/-t1090712-s450.html -> blog treningowy
...
Napisał(a)
Hej,
powodem Twoich problemów jest to , ze wysylasz kwotę inną niż wskazana przez PayU.
Wyslij do nich prosze szybciutko email na adres [email protected] i podaj tam numer Twojej transakcji oraz potwierdzenie przelewu . Poproś o ręczne zaakceptowanie transakcji
Zmieniony przez - walendzi w dniu 2016-05-31 20:33:06
powodem Twoich problemów jest to , ze wysylasz kwotę inną niż wskazana przez PayU.
Wyslij do nich prosze szybciutko email na adres [email protected] i podaj tam numer Twojej transakcji oraz potwierdzenie przelewu . Poproś o ręczne zaakceptowanie transakcji
Zmieniony przez - walendzi w dniu 2016-05-31 20:33:06
...
Napisał(a)
Hej, a skad mam wsiąść numer transakcji, pokazuje mi ze jest ona niedokonczona, myslalam ze wciaz czekaja na przelew czy cos:/mam wyslac na tego maila zdjecie potwierdzenia przelewu ktorego dokonalam? Co jeszcze mam zrobic?
...
Napisał(a)
Numer transakcji powinnaś mieć od PayU, jest to numer wpisywany w tytule przelewu po którym PayU identyfikuje daną płatność.
W Twoim przypadku masz 3 transakcje. Jedna o numerze 706729123 z 20 maja, która juz zostala anulowana 30 maja ze wzgledu na brak srodkow w PayU oraz dwie transakcje z 24 maja o numerach 708444163 i 711133967, które wciąż są oczekujące na środki pieniężne.
Nie wiem za którą z nich zapłaciłaś, ale powinnas to wszystko wyjaśnić z PayU ponieważ to oni są operatorem płatności.
Wyślij do nich potwierdzenie przelewu
Zmieniony przez - walendzi w dniu 2016-06-01 14:42:34
W Twoim przypadku masz 3 transakcje. Jedna o numerze 706729123 z 20 maja, która juz zostala anulowana 30 maja ze wzgledu na brak srodkow w PayU oraz dwie transakcje z 24 maja o numerach 708444163 i 711133967, które wciąż są oczekujące na środki pieniężne.
Nie wiem za którą z nich zapłaciłaś, ale powinnas to wszystko wyjaśnić z PayU ponieważ to oni są operatorem płatności.
Wyślij do nich potwierdzenie przelewu
Zmieniony przez - walendzi w dniu 2016-06-01 14:42:34
...
Napisał(a)
sprawdzilam na przelewie i moj nr to byl ten co juz anulowany:( to co teraz z moimi pieniedzmi?wroca na konto?kurcze gdybym wiedziala ze musze pisac mejla zeby recznie zaakceptowali transakcje i ze problem jest ze kwota podana w euro to bym od razu po zrobieniu przelewu napisala do nich wiadomosc:(
Następny temat
zamówienie 811101
Polecane artykuły