zamówienie dokonałem w dniu 16.04.2016 płaciłem kartą za pośrednictwem serwisu transferuj.pl. oczywiście od razu płatność została potwierdzona w mailu pomyślnie. po kilku dniach nie otrzymywałem informacji o wysyłce więc skontaktowałem się ze sklepem za pośrednictwem czatu. tam dowiedziałem się ze mojego zamówienia nie było w systemie. dziś 21.04.2016 znów pytałem się o status zamówienia bo chciałem otrzymać paczkę jeszcze w tym tygodniu (co niestety się nie uda). dziś dowiedziałem się że jest problem z płatnością. przesłałem więc rano dokumenty z transferuj.pl z numerem płatności oraz potwierdzenie płatności z banku. popołudniu ponownie rozmawiałem z konsultantem czy sprawa się wyjaśniła. niestety nie. w między czasie skontaktowałem się z serwisem transferuj.pl oni odpisali bardzo szybko i twierdzą że płatność została poprawnie zaksięgowana. tak więc już nic nie rozumiem, dodam że w panelu sfd przy zamówieniu widnieje status: "zrealizowane" oraz "zapłacono".pewne jest dla mnie tylko to że paczki nie dostane na 100% w tym tygodniu a zależało mi na czasie. nie ukrywam że niesmak pozostaje po takiej sytuacji po tygodniu czekania. mam nadzieję że sprawa w końcu się wyjaśni w dniu jutrzejszym.
Bez rozstepow niema postepow,a kazdy rozstep to postep :)