SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

nr zamówienia: 390159

temat działu:

SKLEP SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1608

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 350
Witam

Próbuję od piatku skontaktować sie z panem Krysztofiakiem z działu obsługi klienta lecz bez
skutku.
Załączam tresc wiadomosci ktora mu wysłałem w
celu nakreslenia sytuacji.


"Pisze do Pana trzeci raz. Mam nadzieje, że tym razem otrzymam
odpowiedź.

We wcześniejszych wiadomościach chciałem zmienić smak odżywki i
dodać do zamówienia podkoszulke. Dodam tylko, że pisałem w tej
sprawie krótko po dokonaniu zamowienia w Piątek. Wczoraj natomiast
otrzymałem wiadomość z rana o realizacji zamówienia w sklepie i
braku możliwości modyfikacji zakupu.

W dalszym ciągu jednak paczka nie została nadana a status zamówienia
brzmiał: "nowe" cokolwiek to znaczy...obecnie natomiast paczka jest "w realizacji"

Prosilbym o odzew w tej sprawie.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 350
Mimo usilnych prób skontaktowania się od Piątku z panem Krysztofiakiem zero odzewu w dalszym ciągu.
Wczoraj zwróciłem się z zapytaniem do kolejnej osoby odpowiedzialnej za obsługe sklepu ale również bez reakcji.
Jeśli chodzi natomiast o samo zamówienie w Poniedziałek zostałem poinformowany identycznym "newsem" co w piątek:

" Twoje zamówienie nr: 390159 (ZS-5671/14/DPA)
Z dnia: 12-09-2014
zostało przekazane na magazyn do spakowania.
Drogi Kliencie, od tego momentu nie ma już możliwości modyfikowania zamówienia. "

Reasumując nie miałem możliwości wprowadzenia zmian do zamówienia zaraz po zakupie a "jakość" obsługi klienta (jeżeli taka istnieje?!) zostawia wiele do życzenia.

Zmieniony przez - BIG.BEAST w dniu 2014-09-17 23:46:13
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
shila sklep.sfd.pl
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2771 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12919
Witam, Najmocniej przepraszamy za brak odzewu z naszej strony, Niestety przez dużą ilość zamówień i natłok pracy informacja musiała gdzieś nam umknąć w razie jakich kolwiek problemów w przyszłości prosze pisac bezpośrednio do mnie [email protected] postaram sie wprowadzić wszelkie zmiany jesli bedzie to mozliwe. Pana zamówienie udało mi się wstrzymać i wprowadzić zmiany. Jesli chodzi o https://sklep.sfd.pl/Universal_Nutrition_Koszulka_Tank_Top_ANIMAL_BLACK-opis29784.html to niestety produkt jest niedostepny

SKLEP.SFD.PL

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Wiek 46 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 350
Rozumiem, ze dziś paczka zostanie jeszcze wyslana?
Zważając na Waszą renomę zakładam, że takie sytuacje zdarzają się Wam rzadko a priorytetem jest dobro klienta liczę na pewną rekompensate.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
shila sklep.sfd.pl
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2771 Wiek 39 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 12919
Tak staramy sie aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Rozumiem ze nr nadania pan otrzymał juz na maila? Prosze dać znać jak paczka juz do pana dotrze:)
Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za kłopot!

Zmieniony przez - shila w dniu 2014-09-19 07:14:07

SKLEP.SFD.PL

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

zamówienie 389695

Następny temat

doostepność

forma lato