...
Napisał(a)
Mam problem z rowerem mojej dziewczyny. Zbyt łatwo daje się w nim przestawiać kierunek kierownicy odnośnie koła. Typ steru klasyczny. Nie jestem pewien czy za przyblokowanie tego odpowiada śruba stożka (imbus) czy też nakrętka. Z tego co czytam to raczej będzie imbus, ale z kolei nie mogę go ruszyć w żadną stronę (do nakrętki nie mam klucza). Prośba o odpowiedź, jeśli się nie mylę to będę musiał jechać do serwisu, a tam mam ciut daleko.
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!
Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.
Sprawdź...
Napisał(a)
nie wiem co to klasyczny bo czasy sie zmienily
ale raczej to do czego nie masz klucza
ale raczej to do czego nie masz klucza
Moderator:
-Sporty Extremalne-
-Rowery-
...
Napisał(a)
Nie za bardzo rozumie co napisałeś Masz mostek A-Head czy klasyczną "fajkę"? Może zrobisz foto i wkleisz, będzie nam łatwiej. Pozdro
...
Napisał(a)
http://www.ib.biz.pl/pdf/instrukcja.pdf
Ster klasyczny jak na rysunku na str 5 po stronie lewej. Używałem terminologii z tej przykładowej instrukcji.
Ster klasyczny jak na rysunku na str 5 po stronie lewej. Używałem terminologii z tej przykładowej instrukcji.
...
Napisał(a)
I wszystko jasne Twoim problemem jest ta śruba imbusowa, ta "od góry". To właśnie ona ściąga klin(stożek) który rozpiera się we wnętrzu rury sterowej widelca. Proponuje poluzować tą śrubę na tyle aby możliwe było wyciągnięcie mostka z widelca, zobaczyć czy nie ma tam zbyt dużo smaru bądź brudu, wyczyścić, mocno skręcić i cieszyć się że kiera już się nie przestawia względem koła
Proponuje przeczytać ten artykuł http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/stery.html
Aha, żeby ruszyć ten imbus nie potrzebujesz rozkręcać sterów! Po prostu sam imbus odkręć. No chyba że jest tak zapieczony że nie da rady. Pozdro
Proponuje przeczytać ten artykuł http://www.cyf-kr.edu.pl/rowery/stery.html
Aha, żeby ruszyć ten imbus nie potrzebujesz rozkręcać sterów! Po prostu sam imbus odkręć. No chyba że jest tak zapieczony że nie da rady. Pozdro
Polecane artykuły